Прайс лист

від 300 грн
від 300 грн
від 300 грн
від 300 грн
від 300 грн
від 300 грн
від 300 грн
від 300 грн

Потрібна допомога з підбором майстра?

Телефонуйте БЕЗКОШТОВНО, або залиште заявку на підбір майстра

Як ми працюємо

Консультація і створення заявки

Вибір майстра для заявки

Виконання заявки і гарантії

Питання / Відповіді

Замовити послуги з ремонту можна двома способами – за допомогою форми, розміщеної на сайті, або зателефонувавши за вказаним номером.

Вартість виїзду майстра стартує від 300 грн. В ціну входить: транспортні витрати, якщо клієнт знаходиться за містом; діагностика/ремонт/консультація майстра; вартість запчастин.

Так, термін гарантії до 3 місяців. Якщо протягом цього часу щось зі зробленого майстром зламається, то в такому разі майстер виправить все за свій рахунок.

Якщо в процесі роботи майстер щось зіпсує, або не виконає гарантійні зобов'язання, ми вам відшкодуємо збитки. Сума компенсації до 1000 грн.

Майстер приймає готівку та безготівкову оплату після здачі та перевірки його роботи.

Так, за умови, якщо майстрові для ремонту необхідно купити матеріали чи запчастини. Перед тим як взяти аванс, майстер зобов'язаний видати вам розписку про отримання грошей на купівлю узгоджених матеріалів або запчастин. Після купівлі товару майстер зобов'язаний надати документ для підтвердження вартості.
* якщо вартість авансу більша за 1000 грн, то рекомендуємо повідомити про це в службу підтримки

Ми не майстерня і не сервісний центр. Місце розташування майстерні може назвати майстер. Якщо поломку неможливо усунути на місці (вдома), майстер може запропонувати забрати пристрій чи окрему запчастину, що вимагає ремонту у майстерню, а після обслуговування привезти назад. * Про вивіз техніки чи запчастини у майстерню, рекомендуємо повідомити в службу підтримки.

У послуги майстра обов'язково входить прибирання свого робочого місця після закінчення роботи.

Ми надаємо якісні послуги нашим клієнтам і дбаємо про їх безпеку та комфорт.

Відгуки Клієнтів

Що кажуть про наш сервіс?

Це останні відгуки наших клієнтів, щоб залишити відгук або побажання щодо нашої роботи, надсилайте листи на електронну адресу support@easy-solution.com.ua

Обслуговування бойлера

Для того, аби бойлер прослужив якомога довше та міг коректно впоратися з поставленими перед ним задачами, необхідно не лише вибрати якісний побутовий прилад та провести правильний його монтаж. Важливою також є коректна експлуатація та своєчасне обслуговування системи. Це дозволить помітно подовжити термін експлуатації, особливо, якщо замовляти послуги з перевірки у кваліфікованих спеціалістів.

Діагностика бойлера проводиться один раз в кілька років та спрямована на покращення роботи приладу. Ми індивідуально підходимо до кожного замовлення та гарантуємо високу якість проведення робіт, оптимальну ціну послуг та професійне обслуговування клієнтів.

Що таке обслуговування бойлера

Профілактика та обслуговування бойлера полягає переважно у його очищенні від забруднень, які накопичуються у процесі роботи. Також проводиться комплексна діагностика усіх елементів системи. Майстер виїжджає на вказану адресу, перевіряє якість з'єднання вузлів між собою, усю електроніку приладу тощо.

Уже під час проведення діагностики можливо здійснити невеликий ремонт або ж, якщо поломка серйозна, домовитися про ремонтні роботи на найближчий час.

Відсутність своєчасного обслуговування призводить до виходу з ладу всієї системи. Першими страждають електроніка та нагрівальний елемент. Це призводить до неможливості нагріти воду. Більш того, несвоєчасне очищення системи може призводити до появи тріщин всередині ємності. Це негативно впливає на якість води, вона стає більш забрудненою та  може викликати неприємні відчуття на шкірі.

Обслуговування та діагностика бойлера є ще й економічно вигідними. Адже ви можете помітити неполадку своєчасно і швидко відремонтувати пошкоджені елементи без необхідності витрачати багато грошей на повну заміну деталей.

Коли потрібне обслуговування бойлера

Навіть у разі відсутності ознак пошкоджень системи необхідно проводити обслуговування бойлера. Це рекомендують робити один раз на 1-2 роки. Цього достатньо, аби виводити усі забруднення та перевіряти якість вузлів і їхнього з'єднання.

Також викликати майстра для діагностики системи варто у випадку, коли:

  • бойлер не може нагріти воду до потрібної температури;
  • система вмикається або вимикається неконтрольовано;
  • прилад видає сильний шум під час роботи.

Як замовити послугу обслуговування бойлера

Замовити обслуговування бойлера можна вже зараз на нашому сайті. Для цього потрібно зателефонувати за вказаним номером телефону або залишити заявку для замовлення зворотного зв'язку.

Просто напишіть ваше ім'я та номер телефону, аби наші менеджери змогли якомога швидше зв'язатися з вами для обговорення усіх деталей. В ході телефонної розмови з'ясовується проблема в роботі бойлера, а також узгоджуються всі аспекти замовлення:

  1. Дата та час виїзду майстра. Ви можете підібрати найбільш зручний для вас день візиту спеціаліста.
  2. Ціна послуг. Остаточно формується після проведення усіх робіт. Втім, приблизну вартість ви можете дізнатися завчасно. Також менеджери розкажуть про способи оплати, необхідність передоплати (якщо планується подальший ремонт бойлера) тощо.

Регулярна своєчасна діагностика дозволяє уникнути ряду серйозних проблем в роботі бойлера, робить термін його експлуатації довшим на кілька років та у перспективі помітно економить на заміні пошкоджених від забруднення чи перенавантаження деталей.

 

Питання / Відповіді

Замовити послуги з ремонту можна двома способами – за допомогою форми, розміщеної на сайті, або зателефонувавши за вказаним номером.

Вартість виїзду майстра стартує від 300 грн. В ціну входить: транспортні витрати, якщо клієнт знаходиться за містом; діагностика/ремонт/консультація майстра; вартість запчастин.

Так, термін гарантії до 3 місяців. Якщо протягом цього часу щось зі зробленого майстром зламається, то в такому разі майстер виправить все за свій рахунок.

Якщо в процесі роботи майстер щось зіпсує, або не виконає гарантійні зобов'язання, ми вам відшкодуємо збитки. Сума компенсації до 1000 грн.

Майстер приймає готівку та безготівкову оплату після здачі та перевірки його роботи.

Так, за умови, якщо майстрові для ремонту необхідно купити матеріали чи запчастини. Перед тим як взяти аванс, майстер зобов'язаний видати вам розписку про отримання грошей на купівлю узгоджених матеріалів або запчастин. Після купівлі товару майстер зобов'язаний надати документ для підтвердження вартості.
* якщо вартість авансу більша за 1000 грн, то рекомендуємо повідомити про це в службу підтримки

Ми не майстерня і не сервісний центр. Місце розташування майстерні може назвати майстер. Якщо поломку неможливо усунути на місці (вдома), майстер може запропонувати забрати пристрій чи окрему запчастину, що вимагає ремонту у майстерню, а після обслуговування привезти назад. * Про вивіз техніки чи запчастини у майстерню, рекомендуємо повідомити в службу підтримки.

У послуги майстра обов'язково входить прибирання свого робочого місця після закінчення роботи.

Ми надаємо якісні послуги нашим клієнтам і дбаємо про їх безпеку та комфорт.