Прайс лист

від 300 грн
від 300 грн
від 300 грн
від 300 грн
від 300 грн
від 300 грн
від 300 грн
від 300 грн

Потрібна допомога з підбором майстра?

Телефонуйте БЕЗКОШТОВНО, або залиште заявку на підбір майстра

Як ми працюємо

Консультація і створення заявки

Вибір майстра для заявки

Виконання заявки і гарантії

Питання / Відповіді

Замовити послуги з ремонту можна двома способами – за допомогою форми, розміщеної на сайті, або зателефонувавши за вказаним номером.

Вартість виїзду майстра стартує від 300 грн. В ціну входить: транспортні витрати, якщо клієнт знаходиться за містом; діагностика/ремонт/консультація майстра; вартість запчастин.

Так, термін гарантії до 3 місяців. Якщо протягом цього часу щось зі зробленого майстром зламається, то в такому разі майстер виправить все за свій рахунок.

Якщо в процесі роботи майстер щось зіпсує, або не виконає гарантійні зобов'язання, ми вам відшкодуємо збитки. Сума компенсації до 1000 грн.

Майстер приймає готівку та безготівкову оплату після здачі та перевірки його роботи.

Так, за умови, якщо майстрові для ремонту необхідно купити матеріали чи запчастини. Перед тим як взяти аванс, майстер зобов'язаний видати вам розписку про отримання грошей на купівлю узгоджених матеріалів або запчастин. Після купівлі товару майстер зобов'язаний надати документ для підтвердження вартості.
* якщо вартість авансу більша за 1000 грн, то рекомендуємо повідомити про це в службу підтримки

Ми не майстерня і не сервісний центр. Місце розташування майстерні може назвати майстер. Якщо поломку неможливо усунути на місці (вдома), майстер може запропонувати забрати пристрій чи окрему запчастину, що вимагає ремонту у майстерню, а після обслуговування привезти назад. * Про вивіз техніки чи запчастини у майстерню, рекомендуємо повідомити в службу підтримки.

У послуги майстра обов'язково входить прибирання свого робочого місця після закінчення роботи.

Ми надаємо якісні послуги нашим клієнтам і дбаємо про їх безпеку та комфорт.

Відгуки Клієнтів

Що кажуть про наш сервіс?

Це останні відгуки наших клієнтів, щоб залишити відгук або побажання щодо нашої роботи, надсилайте листи на електронну адресу support@easy-solution.com.ua

Що робити, якщо зламалося реле напруги в бойлері?

У багатьох сучасних будинках і квартирах активно використовуються бойлери, тому що вони можуть бути дуже корисними. Але навіть техніка від відомих виробників періодично потребує стороннього втручання через виникнення різноманітних поломок. Досить поширеною проблемою вважається пошкодження реле напруги. Воно відіграє важливу роль, забезпечує контроль електроживлення і безпеку. Через його поломку робота бойлера стає некоректною. Вирішити проблему грамотно може тільки майстер з ремонту бойлерів, у якого є досвід і потрібні інструменти. Категорично не рекомендується робити самостійні спроби виконати ремонт.

Основні причини виходу з ладу реле напруги

Є кілька головних причин, які призводять до поломки цього елемента в бойлері:

  • Виникнення пошкоджень обмотки, що може статися через занадто сильний нагрів, підвищений рівень вібрацій, вплив з боку вологи та інших подібних факторів. При пошкодженні обмотки реле зазвичай перестає нормально працювати або зовсім не функціонує.
  • Знос контактів, який вважається найпоширенішою причиною поломки. При перевантаженнях або приватній зміні напруги контакти перемикаються, що може призводити до їх пошкодження. Поступове стирання рано чи пізно виводить реле з ладу. Контакти можуть обірватися повністю або просто працювати некоректно, але в будь-якому випадку залишається тільки звернутися до професіоналів для усунення поломки. На ремонт бойлера ціна в такому разі зазвичай буває прийнятною.
  • Короткі замикання і перевантаження всередині мережі. Основним завданням реле є захист від цих факторів. Але, якщо короткі замикання виникають занадто часто, як і перевантаження, можуть відбуватися серйозні проблеми з реле. Воно може пошкодитися або перегрітися.
  • Низька якість або наявність виробничих дефектів. У разі купівлі бойлера від не найнадійнішого виробника існує ризик виникнення проблем із реле. Тому через незначне навантаження воно може пошкодитися без особливих причин.
  • Недотримання основних правил експлуатації. Потрібно правильно підключити бойлер, користуватися ним відповідно до загальноприйнятих правил і стандартів. Неправильне налаштування реле може призвести до небажаних наслідків.

Наслідки поломки

Серед основних наслідків виходу реле з ладу можна відзначити:

  • Неправильне функціонування бойлера.
  • Пошкодження внутрішніх компонентів.
  • Підвищені витрати на електрику.
  • Скорочення терміну експлуатації бойлера.
  • Підвищений рівень ризику, що почнуть виникати аварійні ситуації.

Щоб не допустити нічого подібного, важливо звернутися до професіоналів для ремонту. Сучасні майстерні з ремонту бойлерів у цьому можуть допомогти.

Питання / Відповіді

Замовити послуги з ремонту можна двома способами – за допомогою форми, розміщеної на сайті, або зателефонувавши за вказаним номером.

Вартість виїзду майстра стартує від 300 грн. В ціну входить: транспортні витрати, якщо клієнт знаходиться за містом; діагностика/ремонт/консультація майстра; вартість запчастин.

Так, термін гарантії до 3 місяців. Якщо протягом цього часу щось зі зробленого майстром зламається, то в такому разі майстер виправить все за свій рахунок.

Якщо в процесі роботи майстер щось зіпсує, або не виконає гарантійні зобов'язання, ми вам відшкодуємо збитки. Сума компенсації до 1000 грн.

Майстер приймає готівку та безготівкову оплату після здачі та перевірки його роботи.

Так, за умови, якщо майстрові для ремонту необхідно купити матеріали чи запчастини. Перед тим як взяти аванс, майстер зобов'язаний видати вам розписку про отримання грошей на купівлю узгоджених матеріалів або запчастин. Після купівлі товару майстер зобов'язаний надати документ для підтвердження вартості.
* якщо вартість авансу більша за 1000 грн, то рекомендуємо повідомити про це в службу підтримки

Ми не майстерня і не сервісний центр. Місце розташування майстерні може назвати майстер. Якщо поломку неможливо усунути на місці (вдома), майстер може запропонувати забрати пристрій чи окрему запчастину, що вимагає ремонту у майстерню, а після обслуговування привезти назад. * Про вивіз техніки чи запчастини у майстерню, рекомендуємо повідомити в службу підтримки.

У послуги майстра обов'язково входить прибирання свого робочого місця після закінчення роботи.

Ми надаємо якісні послуги нашим клієнтам і дбаємо про їх безпеку та комфорт.