Прайс лист

від 300 грн
від 300 грн
від 300 грн
від 300 грн
від 300 грн
від 300 грн
від 300 грн
від 300 грн

Потрібна допомога з підбором майстра?

Телефонуйте БЕЗКОШТОВНО, або залиште заявку на підбір майстра

Як ми працюємо

Консультація і створення заявки

Вибір майстра для заявки

Виконання заявки і гарантії

Питання / Відповіді

Замовити послуги з ремонту можна двома способами – за допомогою форми, розміщеної на сайті, або зателефонувавши за вказаним номером.

Вартість виїзду майстра стартує від 300 грн. В ціну входить: транспортні витрати, якщо клієнт знаходиться за містом; діагностика/ремонт/консультація майстра; вартість запчастин.

Так, термін гарантії до 3 місяців. Якщо протягом цього часу щось зі зробленого майстром зламається, то в такому разі майстер виправить все за свій рахунок.

Якщо в процесі роботи майстер щось зіпсує, або не виконає гарантійні зобов'язання, ми вам відшкодуємо збитки. Сума компенсації до 1000 грн.

Майстер приймає готівку та безготівкову оплату після здачі та перевірки його роботи.

Так, за умови, якщо майстрові для ремонту необхідно купити матеріали чи запчастини. Перед тим як взяти аванс, майстер зобов'язаний видати вам розписку про отримання грошей на купівлю узгоджених матеріалів або запчастин. Після купівлі товару майстер зобов'язаний надати документ для підтвердження вартості.
* якщо вартість авансу більша за 1000 грн, то рекомендуємо повідомити про це в службу підтримки

Ми не майстерня і не сервісний центр. Місце розташування майстерні може назвати майстер. Якщо поломку неможливо усунути на місці (вдома), майстер може запропонувати забрати пристрій чи окрему запчастину, що вимагає ремонту у майстерню, а після обслуговування привезти назад. * Про вивіз техніки чи запчастини у майстерню, рекомендуємо повідомити в службу підтримки.

У послуги майстра обов'язково входить прибирання свого робочого місця після закінчення роботи.

Ми надаємо якісні послуги нашим клієнтам і дбаємо про їх безпеку та комфорт.

Відгуки Клієнтів

Що кажуть про наш сервіс?

Це останні відгуки наших клієнтів, щоб залишити відгук або побажання щодо нашої роботи, надсилайте листи на електронну адресу support@easy-solution.com.ua

Обслуговування бойлера у Харкові

Бойлер – це сучасний потужний водонагрівальний прилад, який забезпечує комфортне проживання у будинку або квартирі. Адже без гарячої води сьогодні важко уявити своє життя. Для того, аби система працювала коректно протягом усього терміну експлуатації, потрібно своєчасно перевіряти її на стан усіх складових.

Для профілактики або у разі виникнення навіть невеликих збоїв в роботі потрібне обслуговування бойлера. Компанія Easy Solution має великий досвід роботи у обслуговуванні водонагрівальних приладів. Ми працюємо у місті Харків та надаємо гарантію на усі види послуг, гарантуючи швидкі та якісну роботу із залученням кваліфікованих спеціалістів.

Коли потрібне обслуговування бойлерів

Профілактичне обслуговування бойлерів рекомендують здійснювати один раз на 2-3 роки. А за умов, якщо ви часто використовуєте водонагрівальний прилад – один раз на рік.

Також обслуговування бойлера від спеціалістів потрібне у таких окремих випадках:

  1. Відсутність ознак роботи індикаторів на баці.
  2. Наявність не характерних неприємних звуків, сильного шуму під час роботи бойлера.
  3. Відсутність гарячої води навіть у разі увімкнення лампочки на баці нагрівального приладу.
  4. Слабке або занадто сильне нагрівання води, відхилення від встановленої температури.
  5. Випромінення струму від баку – один із максимально небезпечних як для здоров'я людини, так і для інших приладів у будинку, знак поломки бойлера.
  6. Занадто довге нагрівання води.
  7. Неприємний запах або осад у воді, що може бути спровокованим забрудненням баку.
  8. Протікання води в нижній частині бойлера.

Підготуйте перелік усіх проблем та зв'яжіться з майстрами. В жодному разі не розбирайте бойлер самостійно і дочекайтеся приїзду спеціалістів.

Як здійснюється обслуговування бойлера

Кожна з описаних вище ознак виходу з ладу водонагрівального приладу може бути спричинена відразу кількома факторами. І остаточну причину має з'ясовувати фахівець. Майстер виїжджає на об'єкт і за допомогою спеціального обладнання, а також власного досвіду проводить комплексну перевірку кожного елементу системи.

Найголовнішим процесом під час обслуговування водонагрівача є його очищення від різних забруднень, що накопичилися всередині протягом тривалого часу експлуатації. У такому разі бойлер може пошкоджуватись та засмічуватись, що негативно впливає на стан води, а також може призвести до виходу з ладу всієї системи.

Як замовити обслуговування бойлера у Харкові

Компанія Easy Solution пропонує широкий спектр послуг з обслуговування водонагрівальних приладів. В нашій команді працюють досвідчені кваліфіковані фахівці, які:

  • виїжджають на об'єкт у зазначені дату та час без жодних затримок;
  • використовують спеціальне обладнання для профілактичного відновлення всіх складових водонагрівача;
  • надають усі рекомендації щодо подальшої експлуатації або ремонту бойлерів.

Замовити послугу майстрів можна безпосередньо на нашому сайті. Зателефонуйте за номером телефону, вказаним на головній сторінці. Або ж заповніть форму для зворотного зв'язку – для цього вкажіть своє ім'я та номер мобільного телефона.

Наші менеджери уже за кілька хвилин зв'яжуться з вами для обговорення усіх деталей:

  • остаточна ціна послуги;
  • зручні для вас дата та час виїзду майстрів.

Замовляйте послуги майстрів від Easy Solution, якщо хочете, аби встановлений бойлер працював якомога довше без будь-яких збоїв.

Питання / Відповіді

Замовити послуги з ремонту можна двома способами – за допомогою форми, розміщеної на сайті, або зателефонувавши за вказаним номером.

Вартість виїзду майстра стартує від 300 грн. В ціну входить: транспортні витрати, якщо клієнт знаходиться за містом; діагностика/ремонт/консультація майстра; вартість запчастин.

Так, термін гарантії до 3 місяців. Якщо протягом цього часу щось зі зробленого майстром зламається, то в такому разі майстер виправить все за свій рахунок.

Якщо в процесі роботи майстер щось зіпсує, або не виконає гарантійні зобов'язання, ми вам відшкодуємо збитки. Сума компенсації до 1000 грн.

Майстер приймає готівку та безготівкову оплату після здачі та перевірки його роботи.

Так, за умови, якщо майстрові для ремонту необхідно купити матеріали чи запчастини. Перед тим як взяти аванс, майстер зобов'язаний видати вам розписку про отримання грошей на купівлю узгоджених матеріалів або запчастин. Після купівлі товару майстер зобов'язаний надати документ для підтвердження вартості.
* якщо вартість авансу більша за 1000 грн, то рекомендуємо повідомити про це в службу підтримки

Ми не майстерня і не сервісний центр. Місце розташування майстерні може назвати майстер. Якщо поломку неможливо усунути на місці (вдома), майстер може запропонувати забрати пристрій чи окрему запчастину, що вимагає ремонту у майстерню, а після обслуговування привезти назад. * Про вивіз техніки чи запчастини у майстерню, рекомендуємо повідомити в службу підтримки.

У послуги майстра обов'язково входить прибирання свого робочого місця після закінчення роботи.

Ми надаємо якісні послуги нашим клієнтам і дбаємо про їх безпеку та комфорт.