Встановлення бойлера

Телефонуйте або замовте зворотній виклик, ми допоможемо

Наші переваги

Графік

Якість та безпека

Ми використовуємо тільки сучасні, оригінальні комплектуючі та високопрофесійне обладнання, що дозволяє нам гарантувати якість і безпеку при проведенні робіт.

Посилання

Швидка реакція на звернення

Після надходження заявки, за нею закріплюється менеджер, який якнайшвидше обробляє її, і передає відповідному фахівцеві для виїзду на місце проведення робіт за вказаною адресою і в призначений термін.

Завантажити файл

Страхування виконаних робіт

Якщо ваша техніка після ремонту вийде знову з ладу, ви зможете відремонтувати її у нас безкоштовно завдяки страховці, яка діє на всі види послуг і запчастин, сумою до 1000 грн.

Прайс лист

від 300 грн
від 300 грн
від 300 грн
від 300 грн
від 300 грн
від 300 грн
від 300 грн
від 300 грн

Як ми працюємо

Консультація і створення заявки

Вибір майстра для заявки

Виконання заявки і гарантії

Як замовити виїзд майстра?

Телефонуйте БЕЗКОШТОВНО, або залиште заявку на підбір майстра

Питання / Відповіді

Замовити послуги з ремонту можна двома способами – за допомогою форми, розміщеної на сайті, або зателефонувавши за вказаним номером.

Вартість виїзду майстра стартує від 300 грн. В ціну входить: транспортні витрати, якщо клієнт знаходиться за містом; діагностика/ремонт/консультація майстра; вартість запчастин.

Так, термін гарантії до 3 місяців. Якщо протягом цього часу щось зі зробленого майстром зламається, то в такому разі майстер виправить все за свій рахунок.

Якщо в процесі роботи майстер щось зіпсує, або не виконає гарантійні зобов'язання, ми вам відшкодуємо збитки. Сума компенсації до 1000 грн.

Майстер приймає готівку та безготівкову оплату після здачі та перевірки його роботи.

Так, за умови, якщо майстрові для ремонту необхідно купити матеріали чи запчастини. Перед тим як взяти аванс, майстер зобов'язаний видати вам розписку про отримання грошей на купівлю узгоджених матеріалів або запчастин. Після купівлі товару майстер зобов'язаний надати документ для підтвердження вартості.
* якщо вартість авансу більша за 1000 грн, то рекомендуємо повідомити про це в службу підтримки

Ми не майстерня і не сервісний центр. Місце розташування майстерні може назвати майстер. Якщо поломку неможливо усунути на місці (вдома), майстер може запропонувати забрати пристрій чи окрему запчастину, що вимагає ремонту у майстерню, а після обслуговування привезти назад. * Про вивіз техніки чи запчастини у майстерню, рекомендуємо повідомити в службу підтримки.

У послуги майстра обов'язково входить прибирання свого робочого місця після закінчення роботи.

Ми надаємо якісні послуги нашим клієнтам і дбаємо про їх безпеку та комфорт.

Відгуки Клієнтів

Що кажуть про наш сервіс?

Це останні відгуки наших клієнтів, щоб залишити відгук або побажання щодо нашої роботи, надсилайте листи на електронну адресу support@easy-solution.com.ua

Питання / Відповіді

Замовити послуги з ремонту можна двома способами – за допомогою форми, розміщеної на сайті, або зателефонувавши за вказаним номером.

Вартість виїзду майстра стартує від 300 грн. В ціну входить: транспортні витрати, якщо клієнт знаходиться за містом; діагностика/ремонт/консультація майстра; вартість запчастин.

Так, термін гарантії до 3 місяців. Якщо протягом цього часу щось зі зробленого майстром зламається, то в такому разі майстер виправить все за свій рахунок.

Якщо в процесі роботи майстер щось зіпсує, або не виконає гарантійні зобов'язання, ми вам відшкодуємо збитки. Сума компенсації до 1000 грн.

Майстер приймає готівку та безготівкову оплату після здачі та перевірки його роботи.

Так, за умови, якщо майстрові для ремонту необхідно купити матеріали чи запчастини. Перед тим як взяти аванс, майстер зобов'язаний видати вам розписку про отримання грошей на купівлю узгоджених матеріалів або запчастин. Після купівлі товару майстер зобов'язаний надати документ для підтвердження вартості.
* якщо вартість авансу більша за 1000 грн, то рекомендуємо повідомити про це в службу підтримки

Ми не майстерня і не сервісний центр. Місце розташування майстерні може назвати майстер. Якщо поломку неможливо усунути на місці (вдома), майстер може запропонувати забрати пристрій чи окрему запчастину, що вимагає ремонту у майстерню, а після обслуговування привезти назад. * Про вивіз техніки чи запчастини у майстерню, рекомендуємо повідомити в службу підтримки.

У послуги майстра обов'язково входить прибирання свого робочого місця після закінчення роботи.

Ми надаємо якісні послуги нашим клієнтам і дбаємо про їх безпеку та комфорт.